Friday, April 25, 2008

Shopping and more shopping

Been browsing around the shops in Singapore before heading to Tokyo and Bangkok for a well deserved shopping trip.

Shops I will definitely check out when I come back:

1. Pretty Fit
-the new stocks: summer sandals, pumps are to die for. A little too expensive but seriously cute!

2. Charles & Keith
-one particular sandals, approx $35.

3. Hynopsis
-cute functional dresses but too expensive in my opinion. Gotta wait for sales.

4. Miss Selfridge
-cute 60s frocks. I covet!

5. Dorothy Perkins & Topshop
-definitely gotta look at their stocks close up. Very very me! Should check out Mango too when I am back.

6. Bysi
-Frilly blouses and impossibly soft material. Hmmm... And that Miu Miu inspired skirt!

7. GG>5
A local brand with one of the best stitching I've ever seen. Great buys.
Got my favourite green/white floral dress here!

5 comments:

Aurora said...

white cotton dress....
catching butterflies.....
hahaha.....
yeah..... i think in singapore we can only catch houseflies.... haha..

Aurora said...

oh... btw when u going bangkok also hur?

vuvie said...

4 days after I come back from tokyo...

Unfortunately, sad to say, wrong timing!

*There's a really stupid story behind the negative tone, tell you tonight*

Aurora said...

you have so many stories to tell me leh.... yr jp and bkk trip....
when u free to meet up? haha... before u forget the stories....

文章 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色